جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

نمونه درخواست های مرخصی بچه ها

این هم یه موضوع جالب... متن ها پایین نمونه هایی از درخواست های مرخصی بود که یه زمانی مد شده بود روی یه برگ کاغذ در خواست بدیم که 90%اون درخواست ها هم خالی بندی بود .. اما دیگه چاره ای نبود باید برای گرفتن مرخصی از جناب بریامون این کارها رو هم کرد دیگه.. ابته این نمونه ها رو یکی از دوستای خوبمون که گفت اسمش محفوظ بمونه واسم میل کرد....

نمونه 1

از: دانشجوی وظیفه گروهان ....

به: فرمانده ......

موضوع: درخواست مرخصی

احتراما به استحضار میرساند اینجانب به دلیل بیماری پدرم 3روز مرخصی میخواهم لطفا کوتاهی نکنید.

(خوب اینکه بد ننوشته بود )

نمونه 2

از.......

به: فرماندهی محترم............

موضوع:.....

فرمانده محترم گروهان دانشجویی جناب ....

سلام علیکم

اینجانب با توجه به دعوای پدر و مادرم ونزدیک شدن انها به مقوله ی طلاق مجبورم چند روزی در خانه حضور داشته باشم اگر امکان دارد حتما مرخصی بدید

(این دیگه عجب خالی بندی بود)

نمونه 3

از......

به............

موضوع..............

جناب بریامون از پادگان خسته شدم و احتیاج به تجدید روحیه دارم اگه میشه تقاضای مرخصی دارم.

(اینم راهشو خوب بلد بود)

نمونه 4

به دلیل مسایل شخصی احتیاج به مرخصی ساعتی دارم

(اره جون خودت بگو میخوام برم الافیو دختر بازی)

نمونه 5

موضوع.........

احتراما به استحضار میرساند به دلیل گم شدن فلشم و بودن عکسهای خانوادگی باید حتما به خونه بروم لطفا مرخصی بدید

بچه ها از این نمونه ها حدود 20 تا دارم همه ی اینها با اسم هستن در صورت تقاضا اسم ها رو هم میزارم .. و اگر خواستید برای تجدید خاطره بهتر بقیه رو هم بزارم... بستگی به نظرات شما داره  

نظرات 5 + ارسال نظر
mohammad سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ http://next.blogsky.com/1389/07/05/post-151/

ÓáÇã
Ú˜Ó:ÊÝÇæÊ åÇí ÎÇäæÇϐí ÇÍãÏí äŽÇÏ ÈÇ ÔÇå

علی اکبر دیبا سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.hoghoghidrdiba.blogfa.com

سلام پوریا جان خوبی
خیلی مخلصیم
تعجب کردم منو از کجا پیدا کردی
وبلاگتو دیدم
خیلی جالب بود
تو وبلاگت از طرف من به بچه ها سلام برسون

پیام چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام 19 خردادی حتما حالتم مثل همیشه توپ توپ از ما که یادی نمی کنی ولی ما به یادت بودیم.
واقعا یاد خوابگاه 6 بخیر که نمیذاشتین ما اصلا بخوابیم من بدبختم که صبح زود باید پا میشدم میرفتم سلف ولی با همه سختیاش خیلی خاطره خوبی بود به همه سلام برسون بای

به به // اقا پیام گل// مرد حسابی من یادی ازت نمیکنم یا تو ؟؟؟؟؟من که همیشه اس میدم

حسین یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1399 ساعت 08:49 ق.ظ

کیرم تو خدمت

علی سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1401 ساعت 01:27 ق.ظ

میرم تو خدمت اجباری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد