جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

اهنگهای پر خاطره خوابگاه قسمت ۱

دوستان گلم اهنگ زیر اهنگ من یه پرنذه ام هست که در شبهای خوابگاه به دستور هادی خانبازیان خونده میشد و من هم به دستور اقا هادی که دلم واسش تنگ شده این اهنگ رو گذاشتم . 

 

امیدوارم هر جا هستید موفق و پیروز باشید.

      

 برای دانلود روی عکس کلیک کنید 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهران پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ http://MacintoshOS.IR

اپل مکینتاش - بزرگترین مرجع دانلود نرم افزار برای محصولات اپل
http://MacintoshOS.IR

علی اکبر دیبا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.hoghoghidrdiba.blogfa.com

سلام پوریای گل
خوبی
خدا قوت حسابی سنگ تموم گذاشتی
مطالبت قشنگه
البته هر کی حمزه رو داشته باشه مطالبش هم خوب میشه
حمزه جون به ما سر نمیزنی
ارزوی موفقیت برات دارم پوریا جان

سلام دوست عزیز ... از اینکه همیشه به این وبلاگ سر میزنی خوشحالم امیدوارم بتونی اطلاع رسانی کتی .. خیلی از دوستان ادرس این وبلاگ رو ندارند

مبین جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام
خسته نباشی ... دستت درد نکنه

خواهش میکنم عزیز... موفق باشی

امیر حمزه جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام نامی از نام های خداست
سلام یادی از یادهای ماست

مخلص علی دیبا دوست گران سنگ و ارزشمند بوده و هستم.
از لطف بیشمارتان در حقم سپاسگزارم.

ضرب المثل عربی:
دل خویش به من بده ! و هرگاه که خواهی به دیدارم بیا.
یعنی اعتبار دوستی به مودت است نه به زیادی دیدار.

جمشید جهان تیغ سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام
امیدوارم موفق و پیروز باشید

درود بر شما... ممنون از اینکه بیننده ی همیشگی این وبلاگ هستید... برنامه های زیادی برای وبلاگ دارم اما گویا دوستان تمایلی نشان نمیدهند .. امید وارم این مشکل به زودی حل بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد