جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

انتقاد

 

 واقعا درک این موضوع واسمون سخته که چرا در مملکت ما روحیه نظامی همراه با خشونت و توهین امیخته شده است ایا این روحیه باعث ارتقا روحیه سربازان در دوران دفاع از این مرزو بوم میشود؟ چرا وقتی اسم سربازی می اید تنفر و نفرت هم همراه با ان می اید ؟و هیچ کس تمایلی به رفتن سربازی ندارد و این در حالی است که ان را خدمت مقدس سربازی نام نهادند. 

 

 چرا سربازان همانند برده شده اند؟و دوران سربازی را با حقوق کاملا اندک در حالی که اکثر انان متاهل هستند و قبل خدمت با حقوق کارگری امرار معاش مینمودند میگذرانند.ایا این برای یک سرباز ایجاد روحیه میکند یا روحیه وی را تقلیل میدهد؟؟  این چراها همیشه در ذهن بوده است و اینکه چه کسی پاسخگوی ان است نمیدانم. 

  

 ما همه از این موضوعات خبر داریم اما تا کی از منطق دور باشیم و بیراهه خود را ادامه دهیم ؟ تا کی اگر فردی نسبت به امری معترض بود اعتراض وارد را بدون جواب بگذاریم و از منظق دور باشیم و حتی منجر به مجازات فرد اعتراض کننده شود ایا اگر این روند ادامه پیدا کند منجر به ابادانی کشورمان ایران میشود ؟و این بیراهه ها تا کی ادامه خواهد داشت؟یا اینکه چرا یک سرباز حق صحبت محترمانه با فرمانده خودش را ندارد و اکثر موارد با تکان دادن سر و صدای بلند فرمانده مواجه میشود؟؟   

 

مگر امام خمینی در سخنان خود نگفت با ارباب رجوع با ملایمت رفتار کنید مگر حضرت علی در خطبه 53 در نامه ای به یکی از فرماندهان به این موارد اشاره نکرد؟ ایا این امری که الان در فرماندهان ما باب شده فاصله گرفتن از ارمانهای امام و حضرت علی (ع) نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   

 

 چرا همیشه یک سرباز باید در معرض دید قرار بگیرد و کارهایی که مسولان از انجام ان ناتوانند به سرباز سپرده شود... متاسفانه با دیدگان خود مشاهده کردم که سربازی در حال جمع اوری دل و روده ی یک فردی بود که در تصادف جان خود را از دست داده بود در حالی که ان سرباز ۱۸ سال بیشتر نداشت ایا این نشان از روحیه بالای یک سرباز است؟؟؟؟؟ایا انتظار داریم در دورانی که شخصیت این سرباز کامل میشود فردی مفید و سازنده برای جامعه باشد؟؟؟؟  

 

 متاسفانه مطالب انتقادی کاملا زیاد است و سعی کردم به مطالب محدودی به طور خلاصه اشاره کنم . 

  درست از این مطلب تاثیری در کل ندارد امیدوارم تاثیر این مطلب منوط به جز باشد و یا اقایون به فکر راه حلی باشند و یا اینکه من را متوجه اشتباهم کنند. 
 

 در پایان امید میرود که این مشکل بزرگ که از نظر من بزرگترین مشکل است به راحتی حل شود و بتوانیم در جهت ابادانی این مرز و بوم کوشا باشیم همچنین از کسانی که با ایمیل هاشون در جهت ارتقا این وبلاگ میکوشند تشکر لازم را دارم.

نظرات 6 + ارسال نظر
دانشجوی دوره ۶۳ شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری.. این انتقاد هم واقعا حرف دل ما بود .. درود بر تو

ابی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://hasanrood62.blogfa.com

متطلب انتقادی قشنگی بود اما کو گوش شنوا

علی اکبر دیبا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.hoghoghidrdiba.blogfa.com

سلام پوریا خوبی
خدا خیرت بده
کار صوابی کردی که قالبت رو عوض کردی
خاطره هادی رو خوندم
خیلی جالب بود
به ما سر نمیزنی

مبین سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام پوریا ... خیلی وقته آپ نمیکنیا !

سلام مبین .... اتفاقا این پست رو تازه زدم البته اون پست قبلی رو تغییر دادم مبین ... با اینکه بچه ها به وبلاگ میان اما نظر نمیدند.. واسه همین اون برنامه هایی که واسه وبلاگ داشتم تغیییر کرد

مبین جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام
در حال حاضر اینجا تنها وسیله واسه تجدید خاطراته.
تعطیلش نکن...دلمون میگیره!

حامد ارشد خوابگاه ۶ جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ق.ظ

به به به
سلام همه
داداش وبلاگ تعطیل نداره واااااا
ببین پوری این قالب رو عوض کن داداش این مناسب نیست
در کل دستت درد نکنه عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد