جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

اسامی و استان بچه های خوابگاه ۶

بروبچ سرباز 10 استان در خوابگاه 6 

 


آذربایجان شرقی : 6 نفر 


مهدی جعفرپور
هادی خانبازیان
عطاء شیخ السلامی
علی اکبر شیرعلی پور
مهدی عبدالله زاده
مرتضی محسن زاده 


آذربایجان غربی : 1 نفر
  


سهیل باوقار
اردبیل : 3 نفر
سیدعباس حسینی
حامد عبدالعلی پور
عباس کریمی
تهران : 2 نفر
ارشیز اخوان
امید مداح 


خراسان شمالی : 1 نفر 


سید مراد جاوید 


زنجان : 1 نفر 


حسن عباسی 


فارس : 2 نفر 


علی اثباتی
پویا سلطانی
 


کرمانشاه : 4 نفر 


وحید امیری
پیام ساسان فر
سعید کبودی 

امیرحمزه ملکیان 


گلستان : 4 نفر 


محمد دازی
مصطفی رحیم آبادی
محمد امین سیدی
پوریا کشفی 


گیلان : 8 نفر 


جواد پسندیده
اسدالله حاتم مبنی
هادی حسین پور
احمد ربیعی
کیانوش صدیق نواز
حماد ضیایی
ابراهیم ضیغم
الیاس یوسفیان
 

 


                                            نگاشته شده توسط امیرحمزه

نظرات 9 + ارسال نظر
ابی جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ http://hasanrood62.blogfa.com

سلام
خوابگاه 5 باداشتن 15 گیلانی رکورد دار بود.

ابی اگه اسامی کاملشون رو داری بگو تا اینجا وارد کنم

نیما شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://hasanrood62.blogfa.com

سلام پوریاجان باتوجه به مسائلی که خودت می دونی ونظر دیکتاتوره بزرگ ابی ،کامنت جهانگردی اقای استاندارو پاک کردم .ممنون از نظراتت

تعجب میکنم هنوز نتونستی مواضع وبلاگت رو روشن کنی ... بارها نظر دادم اما به پاک کردن نظرم مواجهه شدم ....خوب منو از لیست بیننده هات برای همیشه پاک کن

اخراجی یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ق.ظ http://kkkkoooo.blogfa.com

سلام . از راهنمائی شما ممنونم .
از این پس منطقی تر خواهم نوشت اما باورکن
حال و روز خیلی بدی دارم .
خیلی در حقم ظلم شده و بهمین دلیل از شدت عصبانیت
ذهنم برای نوشتن فراتر از اینها نمیرفت .
اسنادی هم برای بعدا دارم .
باز هم ممنون ...

نیما یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://hasanrood62.blogfa.com

پوریا جان من که نظرتوپاک نکردم مطلب جهانگردیه آقای استاندارو پاک کردم وگرنه من که همیشه ازنظراتت برای بهترشدن وبلاگ استفاده کردم .درضمن من می خوام وبلاگ و بنابردلایلی که برات به طورخصوصی میل می کنم پاک کنم . مادوست داریم ووبلاگتم همچنین آقای جیمبو

سلام نیما ..... مسی عزیز

پویا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام....
پوریا جان امروز داشتم عکسهامون را میدیدم و کلی دلم تنگید...
چه دورانی داشتیم. سخت بود ولی چون با هم بودیم خوش میگذشت.
یاد خیابون گلزار با دخترهای خوشگلش بخیر...
یاد فست فودهای مزخرف رشت و انزلی بخیر...
یاد جیم زدنهامون بخیر...

سلام پویا معلوم ست کجایی؟؟؟ بابا یه خبی یه چیزی

سلام سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ

پویا جان اونجا گلسار بود ... نه گلزار

مبین سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام
آقا این مطلب ساده ولی خاطره انگیز بود

خس خس سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ

خیلی با حس مینویسی جیگر.

امیرحمزه چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

دوستان :
خداوند از ما نخواهد پرسید چه تعداد دوست داشتیم
بلکه از ما خواهد پرسید برای چندنفر دوست و رفیق بودی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد