جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

شایعه پراکنی؟؟؟؟؟؟؟

همیشه یه حسی بهم میگفت همه ی این چشم قربان ها و بله قربان گفتن ها همش یک بازی بیشتر نیست .. همیشه پیش خودم میگفتم جناب جهان تیغ به جناب بریامون دستور میده اما همش فیلم هست که به ما اموزش بدن ... تا جایی که حتی دستورات امیر هم یک بازی سربازیست ... 

 

خلاصه اخرش نفهمیدم که این افکار من چقدر صحت داره ... 

حالا بگذریم بحث سر این نیست کسی جوابشو میدونه بگه/ 

 

یه چند روزی تو پادگان شایعه شده بود که قراره جشنواره بزرگی در پادگان برگزار بشه که تمام خانواده های نظامی ها هم هستند و به تبعه اون دانشجویان و دانش اموزان همگی به مرخصی میرن . 

همه از این شایعه خوشحال بودیم از هر کسی هم میپرسیدیم به ما روحیه میداد اما حیف که چنین روزی نیومد..... 

یه شایعه دیگه هم مربوط میشه به ترخیصمون که من از بچه های دوره های قبل و دوره های بعد هم سوال کردم این شایعات در پادگان بوده ... 

از شایعات ترخیص زیاد یادم نیست اما یکی میگفت قبل ماه رمضون ترخیصیم ...یکی میگفت ۵۶روز باید دوره اموزشی رو بگذرونیم و یکی میگفت فلان روز و... جالب اینه که این شایعات در بعضی موارد شنیده میشد که از جانب فرماندهان بروز داده میشده و وقتی ما هم از اونها سوال میکردیم مورد تایید اونها قرار میگرفت. 

خلاصه نفهمیدیم این شایعات از کجا اب میخوره . اصلا هدفشون از گفتن چنین شایعاتی چی بود ؟؟؟  

 

نظراتتون رو اعلام کنید تا در وبلاگ ثبت بشه شاید به جواب نزدیک شدیم//// 

 

تا وقتی خدمت همتون تمام بشه من در خدمتتون هستم پس منتظرم باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
امین دفتری پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ق.ظ

سلام پوریا جان
خسته نباشی
آقا کاش میشد اسرار خدمت کردن (امریه کارشناس فنی-عمرانی) بودن در استانداری رو فاشکرد! کاش . . .
آقا دهه فجر هم دهه جالبی هست !

امین جون تو فاش کن من هم انتقال میدم .... برم زود بخوابم واسه راه پیمایی حاضر شم ها هاه اهاهاهاهاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد